söndag 19 april 2020

Klänning till mej o barnbarnet

Beställde detta tyget från Symaskinsexperten och sydde mig en klänning med kornblå kantband. Mönster från: Made by Runi, en Date dress.
Sydde en likadan till 2,5 åriga barnbarnet.

Verkligen jättedålig bild eftersom jag gjorde en skärmdump av en film som sonen gjorde när barnen provade sina kläder jag skickat åt dom 😍Sydde denna klänningen åt henne av #tygbitarsomblevöver  😘

Dessa 2 klänningar var tänkta till vår semester i sommar 2020 på stranden. Vi skulle åka på en tripp till Italien runt och sedan avsluta i Paris och Disneyland.....men detta blev avbokat pga coronaviruset ....så nu får vi ha dessa i sommar hemmavid istället.


1 kommentar:

  1. Kul at kunna matcha och då kan jag ta på mig min klänning i likandant tyg hihhi
    Kramizar

    SvaraRadera