torsdag 16 april 2020

Massor solrosor

🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻
Hittade detta pigga o glada tyget hos Ohlssons tyger...på lite rea dessutom👌. Så jag slog till och köpte det och sytt denna tröjan till maken och dom 2 barnbarnen har också fått varsitt plagg så dom är lika som bär 🍒🍒🍒🌻🌻🌻
 En ny Sporty stripes t-shirt
Maken fick en ny tröja och är som vanligt nöjd över sina nya plagg...Oj! så somrig o fin han blev 😍
5-åriga barnbarnet han ska få en likadan som farfar...en barn sporty-stripes i stl:122
Såhär glad blev han då 😘
Lilla 2,5 åriga barnbarnet ska få dessa solros shorts i stl 92..alla nöjda o glada hoppas jag 😍
"Bakdelen" 😆av hennes shorts 😘
Dessa shorts har jag sytt från Ottobre 3/2012 "Donkey"

Här fotade jag henne i shortsen när sonen skickade en film på när dom öppnade kartongerna med kläder som jag postat till dom...därför grynig bild.
🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar