måndag 27 april 2020

Zippety split shorts, herr

Maken älskar shorts så då tänkte jag att jag måste testa detta mönster till honom.

Köpte dessa jeanstrikå hos Ohlssons tyger för att testa att sy i olika tyger och färger.
Fickorna börjar forma sig 😄👍


 Ser ut lite som ett stort tält sa jag till maken när jag sytt ihop dessa ben så man börjar se att det är ett par shorts.

 Trodde att jag inte hade någon svart mudd ....så jag satte blå av den lilla biten jag hittade här hemma.
 Jag stulade lite med benen så jag fick lov att skriva med en krita vilken del som är fram 😁som man kan se på bilden.

 Nu hittade jag senare en bit undanstoppad mudd så jag bytte till svart istället för blå....och det blev mycket bättre.
 Sedan blev det till att mannekänga för maken och kolla in fickorna.😆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar